
Cases & Blogs
Case: Tasty Basics
Rebranding TastyBasics; Hoe je met neuro science principles een sterk merk bouwt In opdracht van Junction creative + digital agency heb ik gewerkt aan de rebranding van TastyBasics. Een merk dat voeding van onbewerkte, natuurlijke ingrediënten zonder onnodige koolhydraten in de supermarkt verkoopt. Een [...]
Blog: Toon je liefde voor je klant
14 februari is het weer Valentijnsdag. De dag waarop je elkaar ‘een teken van liefde’ geeft. Een mooie aanleiding om eens te kijken hoe het met de liefde voor je klanten staat. Hoe laten we hen eigenlijk weten dat we van ze houden? Ik [...]
Blog: Achtervolgd door Neuromarketing
In 1992 studeerde ik af op het onderwerp "De cognitief-psychologische aspecten van het verwerken van reclame". Van neuromarketing had toen nog niemand gehoord. Ik ook niet. Nu, 27 jaar later, word ik opnieuw gegrepen door ons fascinerende brein en hoe het omgaat met reclameprikkels. [...]